Компанія «Рода» - один з лідерів на вітчизняному меблевому ринку. Які тенденції актуальні сьогодні в кухонній індустрії в стильовому оформленні і у використанні матеріалів?
Як і раніше в моді залишається стара добра класика. Хоча, і вона притерпіла деякі зміни, і, як правило, класичну кухню сьогодні інтерпретують в сучасній «обробці». Так, класична кухня набула неокласичних рис з інтеграцією деяких елементів, що належать сучасній епосі (за формою, або за фактурою матеріалу). Так, з чисто класичного стилю викристалізувався змішаний стиль, який у нас прийнято називати «сучасною класикою». Що стосується матеріалів виготовлення, то особливої актуальності набувають панелі МДФ, 3D фрезерування з фарбуванням, що додає свіжості і фактурності інтер'єру.
Які сюрпризи цього року готує «Рода» своїм покупцям? Які нові моделі очікуються на ринку в 2013 році?
Ми, безумовно, готуємо до запуску нові кухні, які збираємось представити на виставці KIFF 2013, в якій беремо участь. Але, хай це буде приємним сюрпризом для шанувальників нашого бренду, тому до презентації на виставці це - «комерційна таємниця».
Вибір кухні багатьом деколи обмежується виключно візуальним підходом. На що ви б ще порадили покупцеві звертати увагу при виборі кухні?
Зараз все більшої популярності набувають готові рішення для інтер'єру, а не окремі серійні меблеві одиниці. Що пропонує «Рода» цьому напрямку?
Які ви готуєте акції, знижки, бонусні умови для покупців?
За матеріалами журналу "Мебель года",№1'2013